Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

HOE VALT ONZE KLEDING?

Alle shirt die wij verkopen hebben een lichte pasvorm, indien het anders is aangegeven. Wij raden jou aan trouw te blijven aan jouw gebruikelijke maat.

HOE VOLG IK MIJN BESTELLING?

Nadat je bestelling is verzonden, ontvang je een tracking-e-mail van POSTNL. Hiermee kun je je bestelling stap voor stap volgen. We houden je altijd op de hoogte van de status van je bestelling.

HOE HOU IK DE KLEDING LANG GOED?

Om ervoor te zorgen dat je kleding er op zijn best uitziet, volg deze richtlijnen: Wassen op maximaal 30°C in de wasmachine, licht strijken met een strijkijzer en vermijd het gebruik van de droger

HOE RETOURNEER IK MIJN ARTIKELEN?

Wij verzoeken u een mail te sturen naar info@chaseathletics.nl voor een snelle afhandeling van een retournering.
Let op: wij bieden niet voor alle bestellingen gratis retourneringen aan. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het retourbeleid.

IK HEB MIJN BESTELLING NIET ONTVANGEN, WAT NU?

Als je jouw bestelling niet hebt ontvangen en niets hebt gehoord van POSTNL, neem dan contact met ons op. Wij helpen jou graag verder en werken snel aan een oplossing van het probleem.

WAAROM HEB IK MIJN BESTELLING NIET OP TIJD ONTVANGEN?

Ons doel is om jouw bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Mocht er echter sprake zijn van vertragingen, aarzel dan niet om ons te contacteren.

More questions? See our full FAQ